Ο περιφεριάρχης Χρ. Μέτιος υπέγραψε την σύμβαση
Υπογράφηκε από τον περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χρήστο Μέτιο η σύμβαση για ένα έργο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας ΑΜΘ.
Πρόκειται για το έργο «Ενέργειες προώθησης τουριστικού προϊόντος Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης», προϋπολογισμού 2,1 εκ. €, το οποίο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.
Το έργο σχεδιάστηκε στη βάση έξι αξόνων, έξι ειδών τουρισμού τα οποία η Διοίκηση της Περιφέρειας επιδιώκει να αναδείξει:
- Ο φυσιολατρικός τουρισμός
- Ο παραθαλάσσιος τουρισμός
- Ο πολιτιστικός τουρισμός
- Ο θρησκευτικός τουρισμός
- Ο γαστρονομικός και οινικός τουρισμός
- Ο τουρισμός πόλεων
Στη βάση των έξι αυτών ειδών τουρισμού, θα υλοποιηθούν σύγχρονες δράσεις προβολής και δικτύωσης, οι οποίες σχεδιάστηκαν μετά από διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς.
Αναλυτικά το έργο περιλαμβάνει:
- Την τουριστική φωτογράφηση του συνόλου της περιοχής
- Την παραγωγή γενικών και θεματικών video προώθησης καθώς και τηλεοπτικών σποτ
- Την επιλογή και προμήθεια διαφημιστικών και προωθητικών δώρων που θα απευθύνονται σε επαγγελματίες του τουρισμού και σε επισήμους προσκεκλημένους
- Την κατασκευή και εγκατάσταση προωθητικών τουριστικών panel σε επιλεγμένα αεροδρόμια της χώρας
- Τη δημιουργία πολυτελούς αναμνηστικού λευκώματος
- Τουριστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ (offline διαφήμιση)
- Ηλεκτρονική καμπάνια στο internet, στα κυριότερα social media καθώς και σε εξειδικευμένους τουριστικούς διαδικτυακούς τόπους (online διαφήμιση)
- Ειδικές δράσεις προβολής εντός και εκτός Ελλάδας
- Το σχεδιασμό και την παραγωγή έντυπου πολυσέλιδου οδηγού ο οποίος θα απευθύνεται σεεπαγγελματίες του τουρισμού
- Τη συμμετοχή σε B2B Workshops και σε εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
- Την οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενίας (fam&presstrips) με αποδέκτες επαγγελματίες του τουρισμού και διαμορφωτές κοινής γνώμης
- Την κατασκευή ψηφιακών εφαρμογών για διάφορες πλατφόρμες (πχ internet, εφαρμογές γιακινητές συσκευές, virtualtours κλπ)
- Την παραγωγή γενικού εντύπου τουριστικής προβολής μαζικής διανομής
- Τη διενέργεια ερευνών με στόχο την αξιοποίηση των τουριστικών δεδομένων της περιοχής
Οι στόχοι που έθεσε η διοίκηση της Περιφέρειας στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση των συγκεκριμένων δράσεων είναι οι εξής:
- Η προώθηση της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως ενιαίου και αναγνωρίσιμου προορισμού τεσσάρων εποχών
- Η επέκταση της τουριστικής περιόδου
- Η αύξηση του αριθμού και της ποιότητας των επισκεπτών
- Η διείσδυση τόσο στις ώριμες όσο και στις νέες και ανερχόμενες τουριστικές αγορές
Με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης του έργου, ο κος Μέτιος πραγματοποίησε σύσκεψη στην έδρα της Περιφέρειας με τον εντεταλμένο περιφερειακό σύμβουλο Τουρισμού Θανάση Τσώνη και τον υπεύθυνο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Γιώργο Σγούρο.
{Πηγή δημοσίευσης: https://www.xronos.gr/, 15/2/2022}