Νέες καθυστερήσεις σημειώνονται στις διαδικασίες που αφορούν τους διαγωνισμούς για την πώληση της πλειοψηφίας των μετοχών στα λιμάνια Αλεξανδρούπολης και Ηγουμενίτσας και την υποπαραχώρηση του εμπορικού λιμένα Καβάλας “Φίλιππος Β”.
Όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες του euro2day.gr, το ΤΑΙΠΕΔ έδωσε νέα προθεσμία στις 29 Ιανουαρίου για την Αλεξανδρούπολη και Καβάλα και στις 20 Ιανουαρίου για την Ηγουμενίτσα προκειμένου να προσκομισθούν νέες διευκρινήσεις αναφορικά με τα έγγραφα που κατατέθηκαν στη διαδικασία του διαγωνισμού.
Οι κακές γλώσσες λένε ότι αυτός που καθυστερεί είναι ένας, αλλά το ΤΑΙΠΕΔ γνωρίζει καλύτερα…
Υπενθυμίζεται ότι τα σχήματα που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης ήταν:
Για την Αλεξανδρούπολη, στην οποία πωλείται το 67%, ενδιαφέρον επέδειξαν 4 σχήματα. Η QUINTANA INFRASTRUCTURE & DEVELOPMENT (ΗΠΑ), η κοινοπραξία CAMERON S.A. (όμιλος Κοπελούζου) – GOLDAIR CARGO AE (Ελλάδα) – BOLLORE AFRICA LOGISTICS (θυγατρική της γαλλικής BOLLORE), η κοινοπραξία INTERNATIONAL PORT INVESTMENTS ALEXANDROUPOLIS, η οποία απαρτίζεται από τις εταιρείες BLACK SUMMIT FINANCIAL GROUP (ΗΠΑ) – EUROPORTS (Βέλγιο) – EFA GROUP και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο ΟΛΘ.
Για την Ηγουμενίτσα, στην οποία πωλείται το 67%, αρχικό ενδιαφέρον εκδήλωσαν 9 σχήματα: η ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, η DANTHIA SHIPPING COMPANY LIMITED, η MRG LTD, η PORTEK INTERNATIONAL PRIVATE LIMITED, η QUINTANA INFRASTRUCTURE & DEVELOPMENT, η ΑΙΓΑΙΟΝ ΟΙΛ ΑΕ, η κοινοπραξία ARCHIRODON GROUP N.V., ANEK & ΟΜΙΛΟΣ TRIDENT HELLAS, η κοινοπραξία GRIMALDI EUROMED – MΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε. και ο ΟΛΘ.
{Πηγή δημοσίευσης: https://www.e-evros.gr/, https://www.metaforespress.gr/, 28/12/2020}